Monday, May 26, 2008

Puisi Aku Dilagu

puisi aku tajuknya "Khabarkan Pada Angin" sudah jadi lagu. melodi dan susunan bukan aku yang buat. aku cuma tuan punya lirik dan setiap perkataan dalam lagu itu. setiap emosi dan ekspresi dalam lagu itu, setiap detik hati dan perasaan, setiap yang aku tulis saat puisi itu aku cipta adalah gambaran jiwa aku pada waktu itu. puisi itu dah lama aku tulis, bulan julai 2005. dan aku pernah baca waktu layar tanchap kolaborasi pada bulan januari 2007 kalau tak silap.

kalau nak dengar, Luscious yang nyanyi. lagu ini pun ada digunakan sebagai soundtrack drama Sindarela di TV3. cari lah di youtube, episod 13 kalau tak silap.

khabarkan pada angin.

2 comments:

unkleventrikel said...

wow wee! kaya royalti nampaknya anda ye? :D

cikida85 said...

ur puisi ya..very nice!